2012 m. vasario 16 d., ketvirtadienis

Valentino dienos proga Sonatos tinklaraštyje buvoužbaigtas apsikeitimas dovanėlėmis. Man labai patiko tokia Sonatos mintis ir aš pakliuvau į porą su Egle. Kaip tik vasario 14 - ąją ir gavau savo dovanėlę, ji nepaprasta, labai šilta,tokia, kokios man jau senai reikėjo, dabar nesuprantu, kaip be šių tapukų gyvenau visus 40 metų
O pas Eglę iškeliavo mano kurtas meškiukas Teddi - Valentina. Ji su savimi turėjo širdelę ir atviruką, viskas daryta rankomis, atviruką spalvino ir dekoravo dukra, aš tik viduje užrašiau žodžius





2 komentarai:

  1. Puikus apsikeitimas! O meškutę prašome parodyti iš arčiau ir iš visų pusių :-)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano, mano meškis!!! Jis nuostabus, labai mielas ir fotogeniškas:))) Ačiū labai labai!!!

    AtsakytiPanaikinti